FAQ - Najčešća pitanja
Omogućujemo različite načine plaćanja, ovisno o vašim mogućnostima i životnom stilu. Cijena je jednaka za sve vrste plaćanja kao i dostavu do vrata. Svoju narudžbu možete platiti gotovinom po primitku pošiljke, American Express i Diners karticama,te Maestro debitnom karticom Zagrebačke banke i ostalim kreditnim karticama jednokratno, Internet bankarstvom ili općom uplatnicom.
Nakon isporuke narudžbe primit ćete e-mail, koji potvrđuje vašu narudžbu.
Za svaki vaš komentar nagraditi ćemo vas, jer je vaše mišljenje za nas vrlo važno. Pošaljite ga na email: info@brick.hr.
Za sve savjete i pitanja na raspolaganju vam je naša e-mail adresa: info@brick.hr
U cilju nam je da naši kupci budu zadovoljni naručenim proizvodima. U slučaju da naručeni proizvod ne odgovara iz bilo kojeg razloga, kontaktirajte nas u roku 8 dana od primitka artikla i brick.hr će riješiti problem na Vaše zadovoljstvo; zamjenom ili povratom novca. Kupac nema pravo raskinuti ugovor ukoliko je proizvod oštećen krivnjom kupca.
Nažalost, nemamo mogućnost slanja narudžbi izvan Hrvatske, prodaja je moguća samo na području Republike Hrvatske.